вівторок, 15 березня 2011 р.

Хвилини для вічності

Хвилини для вічності
Часто мої друзі скаржаться на самотність, хоча час, який вони проводять наодинці, дуже обмежений. Чому люди бояться лишатися на самоті?
Життя нав’язує свій темп, і ми весь час знаходимось у русі, весь час ми отримуємо нову інформацію, весь час захищаємося від агресивного середовища. Залишаючись наодинці, ми маємо змогу зупинитись, зазирнути в себе, очистити розум від метушні. Хтось читає книгу за чашкою чаю, хтось проводить час на природі, хтось медитує.
Мабуть для мене час, коли навколо нікого, - ледь не найцінніше в житті. Лишаючись на самоті, я зазвичай наводжу лад у своєму внутрішньому світі. Саме тоді я можу переосмислити щось, щось підкоректувати у своїх стосунках з іншими.
Особисто мені здається, що хвилина, проведена на самоті визначає не тільки якість нашого життя, а й наше існування у Вічності..


А що ти робиш, коли залишаєшся наодинці? Що для тебе хвилини самотності? Коментуємо та обговорюємо!

Підготували: Дідик Тарас,Рибчук Юрій,Макух Юлія.

Немає коментарів:

Дописати коментар